プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語で何というのか教えてください。

ジョンは花子と会いました。
そして色々あって、ジョンと花子は結婚しました。

の、「そして色々あって」の部分を英語で言う場合、何と言うのか教えてください。

A 回答 (4件)

簡単に


Many things happened between them、 and they got married.
A lot of things happened to them.
Various things happened to them.
    • good
    • 0
    • good
    • 1

色々あって=紆余曲折を経て と言えます。



After they went through twists and turns, they got married.
または
After many twists and turns, they got married.
    • good
    • 2

after they went through various experiences

    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!