アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

確かSTAYというタイトルの曲なのですがアーティスト名がわからないので教えて頂きたいです。海外(たぶんアメリカ)のアーティストで男性です。
So, if you stay.....っていう部分の歌詞があると思います。お願いします。

A 回答 (4件)

アップテンポな曲でしょうか、バラード系でしょうか。


私が知っているのは、Bon JoviのDemo曲です。
たしかUK盤のSay It Isn't SoのMaxiシングルのカップリング曲として
発売されているので、あまりメジャーな曲ではないですが、
何でアルバムに入れなかったんだろうっていうくらいいい曲です。
一応、歌詞を載せておきますね。So, if you stay.....というのは
見当たりませんが・・・。

Every singer's always singing about someone else
Another bleeding heart, another brand new start
But this time I'm singing all about myself
I made it be so lonely
Even my piano wants to cry
These arms weren't there to hold you
And when I was home I was miles away
Now you've got every right to go girl but I'm standing here

I'm begging you
Stay just a little longer
You've always been the one who's stronger
I can't let you go
I'm begging you stay
Stay because I need you
With every breath I breathe you
I can't let you walk away

There are things I didn't ever say or do
Like I would die without you
Didn't mean I didn't want to
But every song I ever sang I sang for you
And every night away from you
Knowing you'd be homes what got me through
Tore up all the pictures of our wasted yesterdays
I'm fighting for tomorrow, standing here

I'm begging you
Stay just a little longer
You've always been the one who's stronger
I can't let you go
I'm begging you stay
Stay because I need you
With every breath I breathe you
I can't let you walk away

Stay, I know I've done you wrong
It'd be easy to move on
I'm telling you, I'm begging you, I'm pleading, I'm screaming
Stay just a little longer
You've always been the one who's stronger
I can't let you go
I'm begging you stay
Stay because I need you
With every breath I breathe you
I can't let you walk away
Stay, come on, come on, come on, come on, come on
Stay just a little longer
You've always been the one who's stronger
I can't let you walk away
    • good
    • 0

歌詞が違うみたいですが、私の知っているものでは、 Frankie Valli & the Four Seasons ,Jackson Brown(大変いいです)。


オリジナルはたぶんZodiacs 古い曲です。参考にしてください。
    • good
    • 2

♯1です


「男性」という所を見落としていました!!
大変失礼いたしました!!!
(>_<)!!
    • good
    • 1

こんにちは。


お探しの曲はリサ・ローブの「STAY」ではないでしょうか??

こちらで視聴出来ま~す☆
http://www.hmv.co.jp/product/detail.asp?sku=520982

参考URL:http://www.hmv.co.jp/product/detail.asp?sku=520982
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!