アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

I am a second years student in junior high school. If I make a mistake, please tell me.

Today's school lunch was rice, boiled egg, beef curry, milk, sauted bacon and Spinach, and apple.

Today was an English class lesson. I studied comparative superlative.

Today, I learn teacher from Australia. His name crispy. He is 23 years old.

He said, "I came to Japan seven months ago. I speak Japanese a little."

Why do Australians speak English. I research it.

Because many who speak English immigrant in Australia. I understood it.


今日の給食は ごはん ゆで卵 ビーフカレー 牛乳 ベーコンとほうれん草のソテー りんご
でした。

今日は英語の授業がありました。
比較級の最上級を勉強しました。
今日はオーストラリア出身の先生がきました。
彼の名前はクリスピーといって23歳です。彼は日本に来たのは七ヶ月前だ。日本語は少ししか話せないと言っていました。

なぜ、オーストラリアの人が英語を話すのでしょうか、私は調べてみました。
何故ならオーストラリアでは、英語を話す移民が多いからだということが分かりました。
私は、理解しました。

A 回答 (4件)

こんばんは。


前回より格段に進歩されていますね。まさに継続は力なりです。

では遠慮なくアドバイスを。

>Today was an English class lesson.

I had English lesson today. の方が良いでしょう。

>Today, I learn teacher from Australia. His name crispy. He is 23 years old.

これは、

I was taught by the teacher from Australia. His name was Crispy and 23years old.

として、時制に気をつけましょう!

>Why do Australians speak English. I research it.

Because many who speak English immigrant in Australia. I understood it.

全体としてまとまる様にして、

I wondered why Australians speak English and started to find out.

So then I realized that many of them were immigrant from Great Britain (UK).

としました。

さらにどんどん続けてくださいね。期待しています。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you for your kindness.

お答えくださって、有難う御座います。
大変助かっています。これからも宜しくお願い致します。

お礼日時:2010/11/11 21:55

>I am a second years student in junior high school.



a second years student は a second year studentの方が良い。名詞を並べて名詞句を作る時、単数名詞を使うのが一般的です。ただし、その名詞が複数形として単数形と違う意味を持つような場合は複数形を使ってもかまわない。

>Today's school lunch was rice, boiled egg, beef curry, milk, sauted bacon and Spinach, and apple.
appleとeggは可算名詞であるために~ a boilded egg, and an apple と冠詞を入れたほうがよい。その他は不加算名詞であるたそのままで良い。

>I studied comparative superlative.

I studied the compartive and suprlative.
文法の比較級と最上級の意味であれば、一般的にtheを付けるようです。

>Today, I learn teacher from Australia. 

Today, I learned English from an Australian teacher. learnは他動詞として
Today, I learned from an Australian teacher. learnを自動詞として

>His name crispy.
His name is Crispy.

>Why do Australians speak English?
>Because many who speak English immigrant in Australia. I understood it.

Because many who speak English were immigrants in Australia, I undersood it.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

回答有難う御座います。
大変参考になりました。

お礼日時:2010/11/13 20:34

I am a second-year student in a junior high school. If I make a mistake in my writing, please let me know.



Today's school lunch was rice, milk, an apple, a boiled egg, beef curry, and sauteed bacon/spinach.

I had an English class today. I learned about comparative and superlative adjectives. The teacher was a 23-year old man from Australia, named Crispy. He said, "I came to Japan seven months ago. I speak Japanese a little."

I wondered why Australians speak English, so I researched it. I found out many Australians are immigrants from England. That made sense to me.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

回答有難う御座います。
とても参考になりました。有難う御座いました。

お礼日時:2010/11/13 20:38

Today's school lunch was rice, boiled egg, beef curry, milk, sauted bacon, Spinach, and apple.


です。
他はOKです❤
    • good
    • 0
この回答へのお礼

回答有難う御座います。

お礼日時:2010/11/13 20:33

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!