アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

はい!沖縄はとてもいいところですよ!海もきれいです!
沖縄は日本とはちょっと違った文化をもっています。
あなたは沖縄に来たことがありますか??

私は医療・福祉関係で働いています。あなたは何の仕事をしていますか?


この文を英語に訳してもらえますか?お願いします(ΤДΤ)

A 回答 (3件)

Hi, Okinawa is a pleasant place to stay. We have a beautuful ocean.


Okinawa has a very different culture from those in main island Japan.
Have you ever visisted here?

I am working in the field of medical/welfare. What type of profession are you in? (What dod you do?)
    • good
    • 0

1)はい!沖縄はとてもいいところですよ!海もきれいです!


Hi! Okinawa is such a fabulous place to stay (at). The Ocean is so beautiful and clean.
http://eow.alc.co.jp/search?q=fabulous

2)沖縄は日本とはちょっと違った文化をもっています。
Okinawa has a bit different culture from that of mainland Japan.
** a bit=a little
** that of=the culture of

3)あなたは沖縄に来たことがありますか??
Have you ever been to Okinwa?

4)私は医療・福祉関係で働いています。あなたは何の仕事をしていますか?
My job is the one involved in medical welfare. What do you do?
** "What do you do?"は仕事を聞く普通の言い方です。
** the one involved in ~=the job involved in ~=「~に関係した仕事」

前半の別の言い方:
I work for a medical welfare institution.
「私は医療・福祉施設で働いています。」
    • good
    • 0

I'm engage in a medical and welfare facility. What is your job?

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!