プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

『浅草寺は仏教ですが、伊勢神宮は神道です。』
どなたか英訳して頂けますでしょうか?宜しくお願い致します。

A 回答 (3件)

Sensoji(Asakusa kannon temple) is a Buddhist temple and Ise Jingu (Ise Grand Shrine) is a Shinto shrine.



浅草寺は浅草観音とも言われますので必要であればカッコ内もつけて。伊勢神宮の英語の正式名はIse Grand Shrineですからこれも必要ならばカッコ内も加えてみてください。
    • good
    • 0

Sensouji is a temple of Buddhism while The Grand Shrine of Ise (I

sejingu) is a shrine of Shinto religion.
    • good
    • 1

Asakusa Temple is a Buddhist temple and Ise Shrine is a Shinto Shrine.



以上でいかがでしょうか?
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!