プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語にして下さい!

“水の様にウォッカを飲むロシア人達と楽しい夜を過ごした!最高にクレイジーな夜だった!楽しい夜をありがとう!でももう二度とウォッカはいらないかな(笑)”

A 回答 (3件)

I spent the fantastic night with Russians drinking vodka like wat

er. It was the craziest night ever. Thank you for a wonderful night and I don't need vodka no more.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

お礼が遅くなってしまい大変申し訳ありません。ありがとうごさいます!!

お礼日時:2016/04/09 14:29

少しnao0620さんと被ってるけど



I had a good time at night with Russians gulping vodka down as water! Bloody fine night it was! Big thanks for it. But no more vodka ever (Haha).
    • good
    • 0

I had a good time at night with Russians who drink vodka as we drink water. That was the craziest night I have ever had! Thank you for happy night! But no more vodka (Haha).



こんな感じでいかがでしょうか。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!