プロが教えるわが家の防犯対策術!

英文によろしくお願いします!



君は彼と別れたようだね。
君は賢い女性だ。
正しい決断をしたね。
それに比べて僕の愛する女性は何もわかっていない。
本当に僕は悲しい。

A 回答 (3件)

As you are a smart girl,getting apart from him was a right desici

on.Mine is not and sad to know it.
    • good
    • 1

It seems that you decided to live a separate lives.


I think you're so smart.
You made a correct decision,didn't you?
Compared with your case, My girl friend couldn't figure out anything at all.
I really feel so sad.
ていう感じでどうですか。
    • good
    • 0

Now you seem to be apart from him.


You are a wise woman and you made a right decision while my beloved one knows nothing. I'm so sad.
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!