プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英訳お願い致します。


貴方は私がロンドンにいた時、沢山のことをしてくれた。私は貴方に感謝しきれないのよ。だから、あなたが日本に来る時は私がサポートしたいです。


宜しくお願い致します。

A 回答 (3件)

While I was in London,you did many things for me.There are no good words to show you my deeply thankfulness.


If you came to Japan,I wanna support you fully.
    • good
    • 2

アイアム ロンドン ステイ ユア ベリーベリーナイスサポート!アイアム スーパーハッピーアンドアイラブユー!ユー ジャパン カムヒ

アー アイアム ツギャザー サポート!オーケー?ベリベリベリーマッチ!ロンドン!グッドトリップ、ユアサポートナイスサンキュー!
    • good
    • 1

When I was in London, you made the various things me. I thank you

so that it isn't possible any more. Therefore when you have come to Japan, I'd like to support you.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!