プロが教えるわが家の防犯対策術!

ピンチです助けてください!3分間、国際問題の事例とそれに関する自分の考え英語でスピーチします。参考に全文を日本語、よろしければ英語で回答お願いします!

A 回答 (3件)

ISIS is abbreviation of Islamic State of Iraq and Syria.


January 20, 2015 they captured two Japanese men and
finally decapitated two Japanese men.
After the brutality,they also decapitated many foreign men
and even killed foreign man by burning.
Their area of territory once beyond the area of Japan.
but now by the bombing of the US military
their area of territory became smaller than the area of
Hokkaido.
I think ISIS is perfectly dangerous Organiztion.
A little while ago Prime Minister Abe made a statement
that Japan will give 20 billion yen to the countries that
want to fight against ISIS ,I think it is completely
correct judgment. I agree the statement. Japanese
never give in to terrorism.
November 12, 2015,Jihadi John, who decapitated two Japanese men was killed by the bombing of military ,he certainly died in
great fear.Finally he suffered more of the fear that two
Japanese men suffered.
My thoughts on this issue is very simple.
It is war and already two Japanese were killed.
We Japanese never forgive them and must take the adamant attitude to this problem.
    • good
    • 1

追伸です



「あなたが世界を変える日」
は当時12歳の女性の、リオデジャネイロの地球環境サミットのスピーチです。
    • good
    • 0

こんばんは



「あなたが世界を変える日」を読んでみたらいかがでしょうか?
https://www.amazon.co.jp/%E3%81%82%E3%81%AA%E3%8 …
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!