プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

以下の文章の英訳お願いします。

こころを込めて作りました。
これを身に着けることによって幸せな気持ちになりますように。


よろしくお願いします!!

A 回答 (3件)

This was made with both my heart and soul.



Hope you can feel what I feel by wearing it.
    • good
    • 1

I made it with my heart.


May your days be filled with happiness.
    • good
    • 0

I handmade this with all my affection.


I hope you get the happy feeling by wearing it.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!