Neither man seemed to be able to get over without the aid of a manger. When bobby Heenan returned from managing, The Coach (John Tolos) took over some of his charges, but Barbarian did not go with him. Barbarian had a WCW stint before returning to the WWF in late 1994, when he returned as a member of the Wild Samoans under the tutelage of both Afa and Captain Lou Albano. Warlord would later be managed by Harvey Whippleman in the Fedeartion.

お願いします・・・。m(__)m

A 回答 (1件)

機会翻訳じゃだめなんですかね・・・>URL

参考URL:http://www.excite.co.jp/world/text/
    • 0