何とかやってみたのですが自信がありません。
答えがないので添削してください。答えだけで結構です。

1 He insists on his innocence. on his→that he is

2 He boasted that he had never had a serious illness.
thet he had never→himself never having

3 Only He knew the kind of candy Jill likes. 間接疑問文 the→what

4 Nothing healthier exists than a cold shower.
thereを使用→There is nothing healthier...

5 I think that John is going to join us.
Jhonを答えとする疑問文に→Do you think who is going...

6 Surprisingly,Jhon returned the money.
形容詞Surprisingを使用→It was surprising that Jhon returned...

7 Drink up your beer quickly. your beerをitに
      Drink it up quickly.

A 回答 (3件)

1. that he is <innocent>.

2. He boasts of never having had [having never had] ...

3. OK

4. OK

5. Who do you think is going to join us?

6. OK

7. OK
    • 0
この回答へのお礼

いつもありがとうございます。Arist0さんと30pづつどうぞ。

補足です。

Aliasさんとすれ違いに投稿してしまいました。
私とAliasさんとでは4番の回答が異なりますが、
私の回答は、Aliasさんの回答を見る前に書きましたので、
Aliasさんの回答が間違いであると言っているわけではありません。

2番は過去形で良いように思いますが(^_^;)
    • 0

He insists that he is innocent.

be 動詞の後に形容詞を持ってきましょう。

2 He boasted of never having had a serious illness.
never having は having never でもよし。
boast of ~ 「~を鼻にかける」

3 Only He knew what kind of candy Jill likes.

4 There exists nothing healthier than a cold shower.
存在を表す動詞をそのまま使う。

5は参考URLを。

参考URL:http://oshiete1.goo.ne.jp/kotaeru.php3?q=98721
    • 0
この回答へのお礼

いつもありがとうございます。Aliasさんと30pづつどうぞ。