アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語にしてください!「明後日は祝日です」
翻訳機などの使用は避けてください。
(特にGoogle翻訳など( *¬ω¬)

A 回答 (4件)

It's a national holiday the day after tomorrow.

    • good
    • 0

The day after tomorrow is a National Holiday.

    • good
    • 1

The day after tomorrow is celebrated day.

    • good
    • 0

The day after tomorrow is holiday.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!