利用規約の変更について

私の日本語訳は合っていますか?
ご指摘お願いします!

①Smokejumpers are a special type of firefighter
森林消防隊員は特集な種類の消防士です。

②They jump from planes or are lowered by helicopters into areas that are difficult to reach by car or on foot, such as the middle of a mountain forest.
彼らは飛行機から飛び降り、またヘリコプターによって山林の中央など、車や徒歩では到達しにくい地域に降下します。

③They race to put out fires as they can.

質問者からの補足コメント

• すみません!
    ③They race to put out fires as fast as they can.
    でした!

A 回答 (1件)

① 特集 → 特殊

② 大丈夫と思います。
③ いちおうの役です:彼らは消火のために全力で突進するのです。
  ただ、as they can で終わっていますが、as hard as they can
などのように、as+副詞 + as they can になってはいませんか?
    • 0