プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語にしてほしいです!
私の好きな動物は猫です。
理由は2つあります。

1つ目は、可愛いからです。
寝ている姿や、ご飯を食べる姿、
遊んでいる姿が愛らしくてとても好きです。

2つ目は、自由気ままなところです。
何にも縛られず、自由に行動するところを見るととても癒されます。

近い将来、猫を飼いたいと思っています。


という文です。
お願いします!!

A 回答 (3件)

My favorite animals are dogs.


There are two reasons for that.

The first reason is that cats are cute.
They look so lovely, especially when they are sleeping, eating and playing.

The second reason is that cats live freely.
I'm so relaxed to see them act freely without any worry or control.

I'm going to have cats in the near future.

でいかがでしょうか。
    • good
    • 24

My favorite animal is a cat.


2 are well-founded. The 1st is because it's pretty. It's lovely, and I like the form that I'm sleeping, the form that I have a meal and the form that I'm playing very much. The 2nd of freedom is a willful place. Nothing is tied and when the place where I behave freely is seen, it's healed very much. I'd like to keep a cat the near future.
    • good
    • 1

日本語に入れ替え


My favorite animal is a cat.
There are two reasons.
The first one is cute.
I am asleep, I eat rice,
I love being in love with playing, I like it very much.
The second one is a free-air place.
It is very healed when you see where you act freely without being bound by anything.
In the near future, I would like to have a cat.

だと思います!
    • good
    • 3

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!

このQ&Aを見た人はこんなQ&Aも見ています