アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語が得意な方、英語に翻訳して下さい_(._.)_
『』の言葉を言いたい相手はアメリカ人です。


『私、あなたの友達だと思うからJulianって人の事を悪く言わなかったけど
その人の写真を見たとき私の好きなタイプの人間じゃないって思った。
その人女遊びをするくらいだからお金に困っていつかあなたに、
あなたにお金をかしてとか、なにかと理由を付けてアパートのお金今月払えないから立て替えてとかいうと思う。

絶対にお金は一円たりとも貸したらダメだし、
借りたらダメだからね。
あなたはしっかりしていると思うけどそれ以上に優しい人だからちゃんとそういうことを分かってるのか不安になる。

私の変な勘って当たるの。だからもしそういうことがあったら
私がこういうこと言ってたなって思い出してね。』

A 回答 (3件)

I never said anything bad about Julian because he is your friend. But I didn’t like him when I saw the picture of him.


He always mess with some girls that might cause to money problem such as asking you some money like paying bills.
Don’t ever lend him any money and don’t u ever borrow any money either.
I know you are not the type of person to do that but sometimes you are too nice so that makes me worry.
I have a sixth sense so if it really happens those stuff I told you, I just want you to keep in your head what I said.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答本当にありがとうございますm(_ _)m★*

お礼日時:2017/12/11 08:22

I never said = I’ve never said の間違いです。

    • good
    • 1

I think that I am your friend, so Julian did not say bad things about people


    When I saw that person 's picture I thought that it was not my type of person.
    I'm about to play that man, so I am troubled with money someday,
     I think you are going to reimburse it because you can not pay the apartment money this month because you put money on you or anything else.

     Absolutely money can not lend even if it is one yen,
     I do not want to borrow it.
     I think that you are firm but I am worried about knowing properly properly because it is more friendly person.

     It hits me a strange sight. So if I had something like that
     Remember that I said something like this. "
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!