電球を取り換えるだけで家族を見守る

英語に訳してください!

私が〇〇先生になりたい理由は本当に乗馬が上手で憧れの存在だからです。
細かく厳しく教えてくれたり、ふざけたりして面白いです。
大会が近くなったら相談も乗ってくれて ジュニア大会で2位だった時は一緒に喜んでくれて本当にいい先生です。

↑英語にしてほしいです!
できれば読み方も書いてくれたらありがたいです!!

A 回答 (2件)

The reason why I want to become a teacher is because it is really good riding and longing for.

It tells me strictly and strictly, and it is fun to play with.

It will be a really nice teacher for me to be pleased when I was second in the junior tournament when the competition got clos.
    • 0

The reason why I want to become a teacher (Mr. ~?)is because he is good at horseback riding and a longing acquaintance.

He tells me strictly and strictly, and it is fun to talk with.
He also takes counseling when the riding competition is near. It is a really nice teacher who is pleased to be together when I was second in the junior tournament.
    • 0