ついに夏本番!さぁ、家族でキャンプに行くぞ! >>

1.2.3の答え教えてください

「1.2.3の答え教えてください」の質問画像

A 回答 (2件)

1. Although the history of the separate countries goes back many hundreds of years, the state of Great Britain is just over 300 years old. It officially BEGAN in 1707, when the Kingdom of Scotland moved its parliament from Edinburgh to join the English parliament in London.

2. Ireland joined with Great Britain to make the UK in 1801, but in 1922 Ireland WAS SPLITTED between between Northern Ireland, which remained part of the UK and the south, which became a separate country.

3. England had already taken control over Wales formally in the 1500s, too soon for the Welsh dragon to be RECOGNIZED in the Union Jack, the famous UK flag.
    • 0

1 begun ではなく began

2 joined のあとにwithは不用。
3 recognize ではなく recognized。
    • 0