アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

私は初めての海外だったのでとてもワクワクしていました。
私が印象に残っていることは、オックスフォード大学の人たちと大学周辺を歩いたことです。
私たちのグループを担当してくれた人は、私たちがわかるようにジェスチャーや簡単な英語でたくさん話してくれました。

って英語でなんて書けばいいですか?

A 回答 (1件)

I was very excited because I went abroad for the first time.

What the most impressed thing left in my mind was that I walked around the university with the people of Oxford University.
The person who took charge of our group told us a lot by gestures and in easy English as we can understand.
    • 0