プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

マイケル・ジョーダンの紹介文を英文で作らないといけないのですが、なにかいい文章はありませんか?

A 回答 (4件)

こちらもご参考に。



Full Name: Michael Jeffrey Jordan
Born: 2/17/63 in Brooklyn, NY
Drafted by: Chicago Bulls, 1984

Transactions: Retired, 10/6/93; Activated from retirement, 3/18/95; Retired, 1/13/99; Signed with Washington Wizards, 9/25/01.

High School: Laney (Wilmington, NC)
College: North Carolina

Nickname: Air Jordan
Height: 6-6; Weight: 216 lbs.

Honors: Six-time NBA champion (1991-93, 1996-98); NBA MVP (1988, '91, '92, '96, '98); 10-time All-NBA First Team (1987-93, 1996-98); All-NBA Second Team (1985); Defensive Player of the Year (1988); Nine-time All-Defensive First Team (1988-93, 1996-98); Rookie of the Year (1985); 14-time All-Star; All-Star MVP (1988, '96, '98); One of 50 Greatest Players in NBA History (1996); Two-time Olympic gold medalist (1984, '92).

引用元
http://www.nba.com/history/players/jordan_bio.html
    • good
    • 1

Michael Jeffrey Jordan, also known by his initials, MJ, is an American retired professional basketball player.


Jordan played 15 seasons in the National Basketball Association (NBA) for the Chicago Bulls and Washington Wizards.
His biography on the NBA website states: "By acclamation, Michael Jordan is the greatest basketball player of all time."
Jordan was one of the most effectively marketed athletes of his generation and was considered instrumental in popularizing the NBA around the world in the 1980s and 1990s.
He is currently the principal owner and chairman of the NBA's Charlotte Hornets.

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jordan
    • good
    • 1
    • good
    • 0

wikipediaの英語ページでもコピペすれば?

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!