プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

ゴールデンウィーク中は試合と練習でどこにも行くことができなかった。
を英訳していただきませんでしょうか?
よろしくお願いします。

A 回答 (3件)

I couldn't go anywhere during the "golden week" because of games

ractice sessions.
    • good
    • 0

I was too busy with the games and training to go anywhere during

this golden week.
    • good
    • 0

The matches and the practice prevented me from going anywhere in

Golden Week.
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!