アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

I'm looks like backpacker, but I was just walking to the laundry with a bunch of washing and it took 30min on foot.
パックパッカーに見えるが、私はただ大量の洗濯物とともにランドリーまで30分徒歩で歩いていただけだ。

英文あってますか?

A 回答 (4件)

I might have look like a backpacker but I was just walking to the

laundromat with a big load of laundry on my back.
    • good
    • 0

No.3です。

間違いました。I might have looked like....でした。訂正します。
    • good
    • 0

I might look like a backpacker, but I was just on 30 minutes way to the laundry together with a lot of laundry.



(WEBSTER辞書)
look like(能動態で使われます)
: to have an appearance that is very similar to (someone or something) : to resemble (someone or something)
You look just like your mother! [=you resemble your mother very closely]
That powdered sugar looks like snow.
    • good
    • 0

I might have looked like a backpacker, but I was just walking for

thirty minutes to a cleaning shop with a lot of laundry.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!