プロが教えるわが家の防犯対策術!

私はさみしくてだめになりそうです。
こんな思いばっかりしたくない。


英訳お願いします!!

A 回答 (5件)

I'm fairly defeated by loneliness.


I can't stand it any more.
    • good
    • 0

I am about to ruin myself on account of the loneliness.


I don't want to experience this deep sorrow any longer.
    • good
    • 2

I am lonely and feel like I'm going to break my heart.


I don't want to have such a feeling any more.
    • good
    • 0

I'm so lonely that I feel like I'm breaking down.


I don't want such a loney feeling any more!
    • good
    • 0

I do not how lonely, do not want to just such a thought.


です^ ^
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!