アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

7月7日に付き合うことになったね。
って英語で何て言いますか?

A 回答 (5件)

We have been steady since July 7th, haven’t we?

    • good
    • 1

We agreed to start to going out on July 7th.

    • good
    • 1

We decided to go on a date on July 7th.

    • good
    • 1

We began to see each other on July 7.

    • good
    • 0

Hikoboshi Otohime

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!