【お知らせ】まとめて検索などの提供終了

Woman: You remember I' m going on my first business trip next week, right?

Man: Of course I remember. You' ve been talking about it for weeks.

W: Well, I' ll be gone for two weeks. You' re going to have to learn how to do the wash.

M: Don' t worry. How difficult can it be? You put the clothes in and turn it on.

W: There' s more to it than that. First, you have to sort the clothes.

M: What?

W: Yes, you separate the white things and the dark things. You wash white things in hot water.

M: OK. That' s easy

W: Then you wash the dark things in cold water.

M: Why?

W: If you use hot water, the colors will change.

M: Got it. Is there anything else?

W: You can wash wool clothes in the machine using the gentle cycle. But don' t put wool things in the machine that dries clothes.

M: Why?

W: Everything will become smaller.

M: I guess washing clothes is harder than I thought.

W: I' m sure you can handle it.

上記の英文で総称としてのyouが使われてる箇所があれば教えてください。よろしくお願いします。

A 回答 (1件)

4行目の you put the clothes~.

から13行目の you can wash wool clothes~.
までが、それに該当します。
    • 2
この回答へのお礼

ありがとうございます。助かりました。