「夫を成功」へ導く妻の秘訣 座談会

( )内に入る語を教えてください!

⑴ソファで寝ている子犬はモモだ。
The puppy ( ) ( ) ( ) ( ) is Momo.

⑵これはオリンピックのために建設された競技場だ。
This is ( ) ( ) ( ) for
the Olympics.

⑶私は毎朝英語を勉強することを決意した。
I made ( ) ( ) ( ) ( ) English every morning.

⑷私は今週末まったく何もすることがない。
I ( ) absolutely ( ) ( ) ( ) this weekend.

A 回答 (1件)

1. The puppy (sleeping on the sofa) is Momo.

2. This is (the stadium built) for the Olympics.
3. I made (a decision to study) English every morning.
4. I (have) absolutely (nothing to do) this weekend.
    • 4