gooポイントが当たる質問投稿キャンペーン>>

意味教えてください!
Caijiao Guo: Dear! Thanks for your kindly order,
Your parcel is sent out, Hope you will receive soon and like them.
If you face any problem , like parcel delay or broken, or quality issue.
Please feel free to contact us.
We will try our best to solve your problem and give your satisfactory answer before you to make dispute.
Thank you so much!
宜しくお願いします

A 回答 (1件)

これくらいの英語でしたら機械翻訳でもそれなりに意味を理解できる日本語が出て来るとおもいます。

以下でお試しを。

https://translate.google.co.jp/
https://www.bing.com/translator
https://www.excite.co.jp/world/english/

参考まで。
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました(^ω^)
本当に助かりました!
英語できないのにあまりにも欲しいものがあったので買ってしまいました\(//∇//)\