【先着1,000名様!】1,000円分をプレゼント!

Complete the sentences.

Look at this picture.①ボールを蹴っている少女は私の妹です.②敗は小学校に入ってすぐに地域(community)のサッカーチームに入りました.Sometimes she plays as well as ③彼女といっしょに練習をしている男子たち.The other day she joined a boys 'game as a substitute for ④けがをした選手,and⑤すぐに試合を見ていた人たち全員が彼女を応援(cheer~on)し始めました.

A 回答 (1件)

The girl who is kicking the ball is my sister. ○○ joined a commun

ity soccer team soon after she enrolled in elementary school. Sometimes she plays as well as the boys she practice with. ...a player who was injured, and everybody watching the game began to cheer her on.
    • 0