【最大10000ポイント】当たる!!質問投稿キャンペーン!

Choose the correct word(s) for each sentence.

1.______the Japanese player was asked a question in English.

2. The opposing team took the lead, and our coach changed some players ______.

3. Join our health club, and your weight will ______ begin to drop.

[in no time/soon/soon after]

she changed from Japanese to English. I in no time/soon/soon after]

A 回答 (1件)

in no time

soon
soon after

in no time
    • 0