ちくのう症(蓄膿症)は「菌」が原因!?

漫画「ワンピース」の登場人物「ナミ」のコスプレをした女優「エマ・ワトソン」をあなたに描いて欲しいです。
I want you to draw an actress “Emma Watson” who made a cosplay of the character “Nami” of the manga “One Piece”.

英文に間違えがありましたら教えて頂けますと幸いです。
よろしくお願いいたします。

質問者からの補足コメント

• 誤解をさせてしまい、誠に申し訳ございません。
    早急というのは早く回答を欲しいという意味合いで書きました。

No.2の回答に寄せられた補足コメントです。 補足日時:2018/11/26 15:39

A 回答 (4件)

漫画「ワンピース」の登場人物「ナミ」のコスプレをした女優「エマ・ワトソン」をあなたに描いて欲しいです。

I would like you to draw (または paint) Emma Watson, an actor who cosplayed as Nami, a character appearing in the manga "One Piece."
    • 0

I'd like to ask you to draw actress Emma Watson in the costume of

t;Nami", a character in the comic book "One Piece"
    • 0

早急?

この回答への補足あり
    • 0

I'd like you to draw "Emma Watson", the actress wearing the costu

"Nami"; the character of the manga comics "One Piece".
    • 1