今だけ人気マンガ100円レンタル特集♪

[ ]の語を並び替えて英文を完成させてくださいm(__)m

「[ ]の語を並び替えて英文を完成させてく」の質問画像

A 回答 (1件)

1. There are several different ways in which we can tackle this problem.

2. It is difficult to avoid secondhand smoke in the same room.

3. You have to solve this problem without hurting your friend's feelings.

4. The company needs to cope with the problem of their high turnover rate among new employees.
    • 0