ちくのう症(蓄膿症)は「菌」が原因!?

英語です
この答えわかるかた教えてください

「英語です この答えわかるかた教えてくださ」の質問画像

A 回答 (2件)

1. The first thing you need to do is hire a guide.

2. I didn't pay much attention to the new worker.

3. I remember how I met my friends first.

4. I never had a chance to spend time with my grandfather.
    • 0

教えません。

まずは自分で出来るところまでやってみましょう!
    • 1