プロが教えるわが家の防犯対策術!

海外のレストランをレストランのhpから予約したのですが、予約完了後に以下のようなメッセージが出ました。

Thank You!
Your reservation request was successfully submitted. We will contact you either by telephone or by Email to inform you on the final availability.

Eメール等への連絡は来ていません。

ちゃんと予約できているか確認したいのですが、英語で何と書けばいいでしょうか?
教えてください>_<

ヨロシクお願いします

A 回答 (2件)

Hi,

I am waiting for your confirmation phone call/email after I submitted the reservation request online. Details are as follows:

Date: Time: Number of people:

Your quick reply would be appreciated.

Your name:
Phone number:
Email address:
    • 0
この回答へのお礼

テンプレ参考になります!
ありがとうございました★

これは自動メールで送られてくるもので、「とりあえず予約の依頼は受け取りましたので、最終的な確認は、電話かEメールでお知らせします」ということなので、時間に余裕があるようでしたら、1日待ってみたらどうですか。

待っても来なければ、下のメッセージにあなたが受け取ったそのメッセージを貼り付けて送ってみてください。

I received the following message from you but no confirmation of my reservation has been received since then.
Please confirm by email if my reservation has been made or not.
(ここに貼り付けます)

Thank you,

(あなたの名前)
    • 0
この回答へのお礼

すでに23日たっているのでメール送ってみます!
テンプレ参考になります!!
ありがとうございました★