人に聞けない痔の悩み、これでスッキリ >>

友達がコケてしまう動画を見て
「何回見ても笑える」と英語で言う場合なんと言ったらいいか教えて下さると嬉しいです(;;)

A 回答 (3件)

「笑いを誘う、陽気な」の"hilarious"を使って、

It makes me hilarious every time.

この動画を見る度に笑える
I can't stop laughing every time I watch this video.

This video makes me hilarious every time I watch it.
    • 0

Makes me laugh every single time.

Makes me laugh every time I watch it.
Doesn't fail to make me laugh every time I watch it.
    • 1

何回見ても笑える

→見たら笑ってしまう
→見れば笑わずにいられない
=見れば笑うのは仕方がない
と考えるのはどうでしょう?
can't help doing〜 〜せずにはいられない=〜するのは仕方がない
を使うと、
I can't help laughing when I watch it.
がシンプルな表現ではないかと。
    • 0