プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

北海道ではラーメンや寿司を食べて楽しむので、北海道に行くたびに体重が増える。

never~without を使って英語に直してください。

put on weight も

A 回答 (3件)

I've never been to Hokkaido without putting on weight, since I en

amen and sushi too much.
    • good
    • 0

No. 1とNo. 2の回答英文の最後に"there"を付ける必要あり。

    • good
    • 0

I've never been back from Hokkaido without putting on some weight, since I always enjoy eating food like ramen and sushi.



うんーー、悩みどころが多いなぁ。
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!