自分のお店を開く時の心構えとは? >>

I started sucking his dick which I like then it turned into him being so sweet and loving. I can’t get to worked up about this. I can’t just completely fall for him. You know this.
Sometimes these things happen and you don’t expect it but in this case I did expect it. Maybe we are having too much time together. I mean one day is great and I’ve loved every second!! Ahhh stop acting so silly!

日本語訳出来る方お願いします(TT)

A 回答 (1件)

Papago翻訳:

彼の好きなドックを吸い始めたら,彼はとても甘く愛想よくなった。 このことで精いっぱいです。 彼に完全にだまされるわけにはいかない。 ご存知ですね。
時々こういうことが起こって,あなたはそれを期待していないけれど,この場合は期待していた。 私たちは一緒にいる時間が多過ぎるのかもしれません。 つまり,一日が最高で,毎秒愛してます!! そんなばかなまねはやめてくれ!
    • 0