プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

「○時○分発の電車に乗る」は英語でなんと言いますか

A 回答 (3件)

get on the train at 909


9時9分発の電車に乗る

下記の楽曲では、

She said she'd travel on the one after 909.
彼女、9時9分発の次のやつで旅立つつもりだと言ってたよ。

と歌われています。

    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!!

お礼日時:2020/04/02 10:44

例えば


10時00分発の電車に乗る
"Take the train departing at 10:00
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!!

お礼日時:2020/04/02 10:43

There are no trains running from Waterloo to Epsom due to the line's closure, however you can take the _5.12pm or 5.42pm train_ to Clapham Junction and get a Southern service to Epsom on a different line.


https://www.getsurrey.co.uk/news/surrey-news/lan …
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!