プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

Hello.

I'm from the United States.
I got medicine today at a hospital of Japan.
However, is this medicine allowed to drink with an oral contraceptive?

※添付画像が削除されました。

A 回答 (6件)

Alone? Are you really safe and sound?


So, I think traveling in Japan at this time of crises might be rather thrilling and tremendous.
Please don't forget wearing a mask wherever you go because your face and figure are conspicuous enough in such a tiny island. Have a nice trip!
    • good
    • 2
この回答へのお礼

It is very kind of you.
I go to Hokkaido with a Dane friend from tomorrow.
I hope that Japanese everybody is gentle.

お礼日時:2020/04/21 18:23

Very welcome! Cameron!


Are Benji and Raddix with you?
    • good
    • 2
この回答へのお礼

am with me.
I will meet a Dane friend of Kyoto tomorrow.
I stay at Hiroshima-shi tonight.

お礼日時:2020/04/21 18:01

And I cant advice directly about medicine,lt.s have risk.



So please check those site,by yourself.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

It is very kind of you.
I will check it now.
I got these medicine in Japan.
However, I brought the oral contraceptive from the United States.

お礼日時:2020/04/21 17:57

吸入 is meaning inhalation.



貼付 is meaning paste

https://www.erca.go.jp/yobou/zensoku/basic/adult …


https://www.erca.go.jp/yobou/zensoku/basic/adult …

Scroll down and watch movies,from these official site.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you for your kindness.
I am saved.
I came to like Japan.

お礼日時:2020/04/21 17:45

Hi, Dias!


All I can tell you is call and ask a doctor in that hospital.
In case you didn't tell the doctor in charge that you were dosing an oral contraceptive,
you don't have to be introverted and shameful. Please go on asking them directly and swiftly.
Hope you get well soon:)
    • good
    • 2
この回答へのお礼

Thank you, Japanese everybody.
I am traveling in Japan lengthwise now.
From the south to the north.
Do you know me?
I was Cameron Diaz in old days.
However, I travel calmly.
Please be quiet in the media.
It is very kind of you.

お礼日時:2020/04/21 17:39

Because I am not a medical doctor, you can ask your med. doctor.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

It is very kind of you.
The hospital of Japan closes.
Then I take the oral contraceptive.
However, I do not take the medicine for these respiratory organs.

お礼日時:2020/04/21 17:13

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!