ちょっと変わったマニアな作品が集結

英語の文法問題です。答えを教えていただきたいです。できればでいいのですがこの文に対する簡単なレスポンスも教えていただけると嬉しいです。

4.3 The story ( ) be true, but I don't think so.
これは一つだけ間違いがあるのでそれとその理由
A. might B. can C. could D. may

4.4 Why did you stay a t a hotel when were in Paris? You ( ) with Julia.

A. can stay B. could stay C. could have stayed

4.5 "I've lost one of my keys." "You ( ) it somewhere."

A. must drop B. must have dropped C. must be dropping

4.6 A: I was surprised that Sarah wasn't at the meeting yesterday. B: She ( ) about it.

A. might not know B. may not know C. might not have known D. may not have known

4.7 What was the problem? Why ( ) leave early?

A. had you to B. did you have to C. must you D. you had to

A 回答 (2件)

4.3 The story (can) be true, but I don't think so.

「本当だということがあり得る」しかし「私はそうは思わない」では矛盾しているから。

4.4 Why did you stay a t a hotel when were in Paris? You (could have stayed) with Julia.

4.5 "I've lost one of my keys." "You (must have dropped) it somewhere."

4.6 A: I was surprised that Sarah wasn't at the meeting yesterday. B: She (may not have known) about it.

4.7 What was the problem? Why (did you have to) leave early?
    • 0

昔の殊ですが、知恵袋で見た記憶があります。

検索して下さい。
    • 0