プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

It took humility and grace to point beyond what she was doing, winning on one of the biggest stages in her craft, at something more important.
 She reminded us that we can all resist the excuses that guard us from giving love. Whatever power we have, the most lasting and life-giving way we can steward that power is by using it to lift others up. Especially those who aren't exactly like us.

英語が得意な方、よろしくお願い致します。

A 回答 (2件)

彼女がやっていることを超えて、彼女の技術の最大のステージの1つで、より重要なことを勝ち取るには、謙虚さと優雅さが必要でした。

彼女は私たち全員が愛を与えることから私たちを守る言い訳に抵抗することができることを私たちに思い出させました。 私たちが持っている力が何であれ、私たちがその力を管理することができる最も永続的で命を与える方法は、それを使って他の人を持ち上げることです。 特に私たちとまったく同じではない人。
    • 1

彼女がやっていることを超えて、彼女の技術の最大のステージの1つで、より重要なことを勝ち取るには、謙虚さと優雅さが必要でした。

彼女は私たち全員が愛を与えることから私たちを守る言い訳に抵抗することができることを私たちに思い出させました。 私たちが持っている力が何であれ、私たちがその力を管理することができる最も永続的で命を与える方法は、それを使って他の人を持ち上げることです。 特に私たちとまったく同じではない人。
    • 1