アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

「日本が、反日勢力や中国などで本当に危ない」を英語に訳して下さい。

A 回答 (4件)

「日本は反日勢力や中国などの脅威で本当に危ない」


"Japan is really dangerous due to threats from anti-Japanese forces and China."
    • good
    • 1

The security of the Japanese people is threatened by anti-Japanes

e forces and Chinese politics.
    • good
    • 1

Japan is in grave danger due to anti-Japanese forces and China.

    • good
    • 2

Japan is really jeopardized by anti-Japanese groups, China, North

Korea, and others.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!