プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語得意な方お願いします

()glasses are on Jim’s dining table?

The village ()she was born is not far from here
()に入る関係代名詞は何ですか?

A 回答 (3件)

(Whose/Which) glasses are on Jim’s dining table? これは関係代名詞ではない。



The village (in which/where) she was born is not far from here.
    • good
    • 0

(Whose) glasses are on Jim’s dining table?


The village (where) she was born is not far from here.
    • good
    • 0

(How many) glasses are on Jim’s dining table?


The village (in which) she was born is not far from here.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!