オンライン健康相談、gooドクター

What are the advantages of a school with strict rules?
In my opinion, there is only one advantage.
This is because it will help you in the future.
They are bound by strict rules from an early age.
So,you will naturally learn to follow the rules.
Also, If you have bad manners, you will be embarrassed.
So, I think need strict rules.

校則が厳しい学校の利点とはなんでしょうか?
私が思う利点は1つあります。
それは、将来に役立つからです。
早いうちから厳しいルールに縛られていると、自然とルールを守ることができるようになると思います。
また、マナーが悪いと恥ずかしい思いをすることになります。
だから、私は、厳しいルールが必要だと思います。

上記の英文を添削してほしいです。
よろしくお願いします。

質問者からの補足コメント

• 回答してくれた方ありがとうございました。
    今回、ベストアンサーは決めずに締切をします。
    ありがとうございました

gooドクター

A 回答 (4件)

What are the advantages of a school with strict rules?

In my opinion, there is only one advantage.
This is because it will help you in the future.
They are bound by strict rules from an early age.
So,you will naturally learn to follow the rules.
Also, If you have bad manners, you will be embarrassed.
So, I think need strict rules.

校則が厳しい学校の利点とはなんでしょうか?
私が思う利点はたった1つしかありません。
それは、将来に役立つということです。
早いうちから厳しいルールに縛られていると、自然とルールを守ることができるようになると思います。
また、マナーが悪いと恥ずかしい思いをすることになります。
だから、私は、厳しいルールが必要だと思います。

この英語変?
So, you will naturally learn to follow the rules.
上記のthey と you は同じものだとすれば、おかしいですね。
    • 0

DeepL翻訳:

In my opinion, there is one advantage.
It is because it will help you in the future.
I think that if you are bound by strict rules from an early age, you will naturally learn to follow them.
Also, if you have bad manners, you will feel embarrassed.
So I think strict rules are necessary.

上記の訳文のうち
 In my opinion, there is one advantage.
 It is because it will help you in the future.
は次のように変える方がよろしいでしょう:
 In my opinion, there is one advantage: It will help you in the future.
    • 0

同じ質問の連続投稿はガイドライン違反です。

このまま放置するとすべて削除されますよ。
    • 0

I think need strict rules. 動詞が2つある。

他は小文字にする、カンマのあとスペースなど。
you will be embarrassed.も、誰に?いつ?なんで?とか、突っ込まれそうな感じ。
    • 1