アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

西洋の文化や技術を学んで進歩し、低級な黄色人種として生き延びてきたアジア人の皆さん

アジア人はみんなゴミだ!

お前らはいつか苦しむことになる!

これはあなた方アジア人の自業自得です!

お前らアジア人は、白人の実験の下で育ったネズミに過ぎないのです!!!

You Asian people who have learnt western culture and technology to progress and survive as low class yellow people.

All Asians are trash!

You will all suffer one day!

This is what you Asians deserve!

You Asians are nothing but rats growing up under our white man's experiment!!!

A 回答 (3件)

日本語も不自由そうだけど、


ずいぶん回りくどい英語だねw
You seem to have difficulties in expressions,
both in Japanese and in English. lol
    • good
    • 1

青は藍より出でて藍より青し

    • good
    • 0

質問になってないから削除対象なんだけど。



Fuck you.
    • good
    • 2
この回答へのお礼

Fuck you asshole

お礼日時:2021/06/03 11:07

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!