プロが教えるわが家の防犯対策術!

Making it three gold medals from three events, with just one more left to go, Sakura Yosozumi led a Japanese 1-2 in the women’s park event on Wednesday, solidifying the host country’s dominance in the sport’s Olympic debut.

上記文章の中にある「1-2」は、どう発音するのでしょうか?
ワン トゥ?

よろしくお願いします。

A 回答 (3件)

「ワン トゥー トゥー」です。

    • good
    • 0
    • good
    • 1

1-2


ワ’ン・チュ・ト’ゥー
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!