最大1万円超分の電子書籍プレゼント♪

英語にしてください。

これは日本の秋の写真ですが、なぜ日本の写真を持っているのですか?
日本に来ているのですか?

A 回答 (4件)

It's landscape photos of a fall in Japan.

I want to know why you have such Japanese landscape photos.

Are you now in Japan?
    • 0

Is this a picture that Isee has an autumn view in Japan ? But w

hy do you have the picutre like that ? Now are you in Japan ? でしょうか?
    • 0

これは日本の秋の写真ですが、なぜ日本の写真を持っているのですか?

日本に来ているのですか?

This photo shows how things are in fall in Japan. How did you get this photo (from Japan)? Are you in Japan?

( ) の中の部分は、言わなくてもわかるので省いた方がいいです。
    • 0

This is a photo of autumn in Japan, but why do you have a

photo of it? Are you visiting here?
    • 0