色の知識で人生の可能性が広がる!みんなに役立つ色彩検定 >>

至急おねがいします。英語に詳しい方、英文にして下さい。
よろしくおねがいします

こんにちは。
3つの同じ商品を2回にわけて購入しましたが、2つの荷物の明細がそれぞれ逆に入って届きました

先に届いた荷物は明細は2個なのに品物は一つしか入っていませんでした

現在発送中のもう一つの荷物は2つ入りなのに明細は一つ入りの物で
書類保留になっています
書類の個数と中身の個数が違うからだと思います
2つのほうが届いてないので明細を2個入りに書きなおして作ってほしいです

↑を英文にしてほしいです
ややこしいですがよろしくおねがいします

教えて!goo グレード

A 回答 (1件)

Hello.

I purchased the same 3 items in 2 batches, but the details of the 2 packages arrived in reverse.

The package I received earlier had two details, but only one item.

The other package currently being shipped is two packages, but the details are one package.
Documents are on hold
I think this is because the number of documents and the number of contents are different.
I haven't received the two, so I'd like you to rewrite the details into two pieces and make it.
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!即答で英文に出来るってカッコいいです!ありがとうございますm(_ _)m