プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

Had no money, I cannot buy the dress
Have no money, I cannot buy the dress
どっちが正しいですか?

質問者からの補足コメント

  • The catの後ろは
    sleepsですかsleepingですか?

      補足日時:2022/01/30 20:09

A 回答 (5件)

お金を持たないでドレスを買えないって、何なの?



I don't have enough money to buy a dress.
    • good
    • 0

どっちも正しくないと思います。


Having no money, I cannot buy the dress なら言えるかもしれませんが、一番いいのは、I have no money so (または that's why) I cannot buy the dress.

The cat sleeps during the day and goes out at night.
The cat sleeping now.
    • good
    • 0

Since I have no money, I cannot buy the dress.

    • good
    • 0

正しいというか、どう訳すんですか?



Having had no money, I couldn't buy the dress.

お金がないのに、ドレスを買いに行くアホもいるんだ。
    • good
    • 0

Had no money, I cannot buy the dress

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!