電子書籍ギフト♪ 最大10,000円が当たる!

1:There are five centillion students in a school. If the school's main entrance had a fire, what would be happened?
2:If there were more than a billion of minions in Japan and 70 percent of themlive in Tokyo and the others live in Yokohama, the others what would happen in the Yokohama Arena and Shibuya Station?

教えて!goo グレード

A 回答 (2件)

A school with 500 million pupils is a huge school, about half the size of the Japan, so a fire at the main gate would not affect it.

It doesn't affect Shibuya. Even if Japanese people live in Tokyo, they don't go to Shibuya.
    • 0

1: First of all, there is no way that many students will be able to fit in a school, so it is not even possible.

2: There would be too many population concentrated in that area, so everyone will get covid.
    • 0