「ブロック機能」のリニューアルについて

SVOC教えてください!!

" Now, scientists have a new 10 reason to be interested in bees.
They have discovered that bees are able to communicate with each other.
Research has revealed some surprising facts about this, but there are still many mysteries.

質問者からの補足コメント

• アスナロ様どれがどこでしょう( ᵕ̩̩ㅅᵕ̩̩ )

教えて!goo グレード

A 回答 (2件)

SVOのそれぞれの文字の上の「語(句)」に対応しています。

• 0

" Now, scientists have a new 10 reason to be interested in bees.

_______S___v______O

They have discovered that bees are able to communicate with each other.
_S___v_______O

Research has revealed some surprising facts about this, but there
__S___v_ _______O(_____________) s __

are still many mysteries.
_v_________c
    • 1